Hey , thanks guys ;)

Heyya readerss !

Kecik ke o.O

Before update blog mari kita update blog kelas dulu . Lama dah tak update blog kelas ni  \Konon nye lah ni 
-00-/ . Soo , semalam ? Daripada excited jadi happy gila xD Sebab , kelas kita paling kecoh lah masa dekat McD tadi . Orang pandang slack aje . Tapi takpe , utama kan kami xD Err , haruskah ? <--

Semalam sir pergi dengan orang rumah dia . Dia kata , Hihi . Cikgu tu sangat comel tahu . Dia pun layan aje kerenah kitorang . Sir ngan cikgu tu memang rockkkk ahh ! Makanan kitorang beli berapa ? Hampir RM251.xx Lah , standard lah kan , kata jamuan kelas . Jadi , kita hanya perlu rilekk :P After habis makan , sir ngan cikgu balk with Wawa and Ain , yang tiada transport . Atiqah , Khairullah , Awra , balik dengan aku xD Best gila jenjalan , baling MERCUN poppop kat kaki orang -,- Tapi takpa , selepas kitorang baling kitorang akan cakap "Sorry , acik ;)" . Woah berbudi bahasa gilaaaaaaaa .  

Jenjalan dekat , night market tu . Apa nama dia ? Downtown ke Uptown entah . Krang pilih lah , nama mana sesuai okayy . Ayoi , belanja aku wehh . Thanx ayoi . Sayang kau \Aku hanya sayang kau bila kau belanja aku aje :P/ Gurau  Lahh . Awra and Tiqah : Korang memang terbaikkkkk lah . Balik , lepak McDlagi , blik air colacola . Tapi malang nya , air cocacola kitorang :( Tumpah , padehal baru minum suku dari cawan tu hah . Then , kitorang tukar meja . Hihi , Muka tak bersalah aje . Then , Awra , dia pikat sorang abang neh . Ntah apoapo ajo -00-

P/S : Baru aku tahu , kelas aku macam tu :O
P/S/S : Thanx korang ;) The best day lah untuk tahun ni .
P/S/S : Kena berhenti , kalau tak , takde lah entry dalam blog aku xD

Posted By,
Hanie

Kami rock dan kami tahu itu :B

No comments:

Post a Comment